skip to Main Content

Ideeën als startpunt voor een nieuwe bedrijfsidentiteit

Jacqueline Couwenberg verstaat de kunst om voor een bedrijfspand, winkel, hotel of showroom een sterk visueel en ruimtelijk concept te ontwerpen. In dit zogenoemde concept ontwerp maakt zij een heldere vertaalslag van de bedrijfsidentiteit en doelstellingen naar een krachtige beleving op de werkplek. Ze start haar werkzaamheden met een grondig onderzoek naar de doelgroep, de merkidentiteit en de functionele eisen. Uiteindelijk ontstaat er een realistische droom op papier. De volgende stap is om die droom waar te maken.

Projectmanagement: coördinatie in één hand

Het conceptontwerp vormt dus de creatieve basis voor zowel de grafische als ruimtelijke vormgeving. In deze visuele en ruimtelijke vertaalslag vertolkt Jacqueline meerdere rollen in onderlinge samenhang. Als projectmanager houdt ze bij elk project een vinger aan de pols. Ze waarborgt dat de uiteindelijke realisatie volgens planning en budget verloopt. Als opdrachtgever kun je daarbij vertrouwen op haar creativiteit, expertise, daadkracht en communicatieve vermogen.

Wisselwerking graphic design, signing en interieurontwerp

Als graphic designer ontwikkelt Jacqueline ook een nieuwe of aangepaste visuele stijl. Denk hierbij aan de mix van huisstijlontwerp, kleurgebruik of beeldmateriaal om de gewenste merkbeleving te realiseren. Ze heeft hierbij oog voor de signing, de discipline die zich richt op het ontwerp en de realisatie van blikvangers als bewegwijzering, informatieborden en gevelreclame. Tot slot vertaalt ze als interieurontwerper de beoogde merkbeleving naar een esthetische, functionele fysieke ruimte.

Back To Top